Atributii:
Intocmire rapoarte de vanzare in Excel
Prezentari PowerPoint
Atributii administrative (inregistrari de contracte)
Tine contactul cu furnizori pentru cele necesare biroului
Inregistreaza concediile salariatilor
Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:
Excelente abilitati de relationare administratorii societatii si colegii din toate departamentele;
Cunoştinţe foarte bune de operare PC (Excel, PowerPoint, Word, etc), in special Excel.
Bune abilitati de comunicare si flexibilitate in relatiile cu colegii;
Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
Orientare catre atingerea obiectivelor;
Persoana organizata, spirit de echipa, dinamica;
Aptitudini si calitati:
Capacitatea de a gestiona eficient managementul riscului;
Aptitudini de gestionare si prioritizare a problemelor cu o atitudine proactiva;
Capacitatea de analiza, planificare si control a activitatilor;
Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
Abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);
Capacitatea de a-si gestiona si coordona timpul si rezolvarea temelor in concordanta cu activitatea si programul administratorilor;
Persoana foarte punctuala, politicoasa, atenta in permanenta la nevoile administratorilor, pentru a veni in intampinarea rezolvarii problemelor si situatiilor aparute;
Persoana foarte perseverenta, focusata pe finalizarea proiectelor incepute;
Studii:
Studii universitare, de preferinta economice sau tehnice